Hsnanr Merhaba annişler bazıları böcek gördüğünden dolayı daireleri ilaçlıcaklarmıs ve cevremdekıler aılemler ilaçlatma diyor ama apartmanda katar kalınmış keskinlikle evde bulunun dıyor herhangi bir sakıncası zararı varmı bilen birisi acil yardım ??
Sedagokkaya İlaçlatın bence o böceklerin evde olmasından daha iyidir kalıcak başka bi yer ayarlarsınız daha sonra güzel genel bir temizlik zararı olacağını sanmıyorum