Egrs yapmadım hatta bı kaç gün geçmiş bile olabilir o kdr heyecanlıydım ki ben 5 6 yıl uğraştım bı düşük yaptım sonrada olmadı 5 6 yıl sonra aşılama oldum işte ikinci de tuttu o kdr hayal kırıklığına uğramıştım hepsinde gene aynısı olacak diye beklerken rabbim nasip etti ve sonrasında bir oğlum bir kızım oldu kızım 3 yaşında oğlum 2 yaşında öbür kızım da 6 aylık inşallah isteyen herkese nasip eder rabbim