cakirbebek ilk etapta yorgan kullanmayacağım, kışları da uyku tulumu kullanacağım o yüzden nevresim olarak almadım zaten yastıkta önerilmiyor pamuklu çarşaflık kumaşım vardı kestim kendim kenarlarını makineyle geçtim oldu bitane de süs yastığı diktim yanına