arasmommyy bugün banada aynısı oldu ansızın bi kahverengi leke geldi öyle korktum ki direk acile gittim doktor normal olduğunu söyledi ultrasondan baktığında bebeğimi gördüm ve kalp atışını dinledim o an gözlerimden yaşlar aktı kanama alanının olmadığını herşeyin gayet iyi olduğunu söyledi içim rahatlasada hala içimde bir korku var🥺