anneyim9 Fulya12- bende 34+5 im 3 gündür gaz sancım var diye kıvranıyordum dün doktora gittim ve sancılarım çıktı serum ve ciğer geliştirici iğne yapıldı hemen bence sizde bir baktırın derim gitmediyseniz doktora
Fulya12- anneyim9 bugün kontrolüm vr ama benimki sancı değil karnım taş gibi kalkarken şişkinlikten yürüyemiyorum bile sürekli gaz cıkarma isteği
anneyim9 tahamommy 40 60 bazen 80 bulan düzensiz sancılar çıktı serumdan sonra düzelmedi hala devam etti o yüzden iğne yapıldı
anneyim9 Fulya12- 34+6 yım bugün tekrar gittim sancılar kesilmiş bebekler iyi pazartesi tekrar muayene olacağım size ne dediler bugün