Zeyelif Kızlar hayırlı sabahlar. Akşam 9-10dan beri karnımın alt bölgesinde sancı var bi türlü geçmedi zaman zaman şiddetlendi/azaldı. Az evvel acile gittim bebiş de bir sıkıntı yok çok şükür. Bu sancı için ne yapabilirim 😮💨
Burcussuss Zeyelif ilişki (makata baskı yaptığı için çıkmasını rahatlatıyor) yürüyüş, duş, 3 kere acillik oldum her seferinde NST’ye bağladılar, haz sancısı kadar illet birşey yok Allah kolaylık versin 😭
Fulya12- Zeyelif bende post açtm aynı bazen yataktan kalkarken öyle bi aşağıya baskı oluyoki gazdan yürütmüyo bile