Busranur_mnts prenses99 hey maşallah bu kadar net test görmedim :D canım sonuç da yanlış değil yukarıda yazdığım gibi bin küsürlü çıkmış sonuç ordaki virgül de bini ayırmak için sonraki nota da küsürat için
Busyusad prenses99 canım hamilesin zaten bin küsürlerde çıkmış ya kanın yanlış yazılmamış hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla sonuna kadar gitmeyi nasip etsin Rabbim banada dua et nolur
efnanhiraa prenses99 bariz pozitif bu hangi marka test senin kan sonucunda sorun var yani oranın referans değeri çok farklı bak benimkini atam sana
elifcpl prenses99 1279.6 yaziyor zaten 1 ve 2 arasındaki virgül yazımı binlik kısmı bölmek için. Hamilesin hayırlı olsun sağlıkla kucağına alirsin inşallah ❤️
efnanhiraa prenses99 https://mutluresim.com/images/2025/08/07/XBva2B.jpg. Buda bugün yaptığım awox testim
efnanhiraa Mariam1 normal değil mi ilk idrar değil ve 5 dakika içinde çektim ek olarak çok su tukkettim için de bilmem kaçıncı idrarla yaptım axow 25 ve ustu değeri algılıyor
efnanhiraa Mariam1 beta degerim 22.45 ayın 5 inde 10 ile öğrendim Dünkü betamda bu değer Dr güzel ilerliyor sağlıklı gidiyor şuan dedi
elifcpl efnanhiraa bende ayın altısında 9.17 ile öğrendim:) yarin tekrar kan vericem inşallah benimde yükselir
Dry94_ prenses99 hamilesin hamilesin hemde en az 5 haftalık o virgül işleri karıştırmış değerin 1279 yarın kadın doğuma gitsen keseyi görürsün hayırlı olsun inşallah sağlıkla gelsin ❤️
Mariam1 Zarifokur yüksek olunca sılik çıktığı bilmiyiorum o yüzden merak ettim Canm sağlıki kucağına almayı nasip etsin inşallah