birLinaaannesi96 prenses99 o virgül tüm işleri değiştirmiş 🤦🏻♀️😁😁 Hayırlı olsun hamilesiniz diğer postunuza baktım 1279 ve yaptığınız testler bariz ben burdayım anne diyor yavrunuz :) Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah.. 2 gün sonra aynı yerde yeniden kan verip 2 katı artışını gözlemeyip 1 hafta sonra kadın doğum doktoruna kontrole gidin :)
Mariam1 prenses99 yanlış olmasın değer iyice baktın mı testler poztif bayia beli bende oyile çizgilere öğrenmiştim ama Kıbrıs’ta hiç yanıltmadı
prenses99 1mila1 evet 7 gun gecti kasik agrim var cok awox aldim test 2 saniyede oldu fotograf atamiyorum buraya
Mariam1 prenses99 burda negatif diyor ama bence başka yerde tekrar ver tasler poztif evet yanltima var ama bayia koyu ama
bsky Canım e nabızdan bakıyorsan değer referans değerinin dışında diye mi çıkıyor yoksa normalmi normalde referans değeri 0-5 arası gebelik olmadığı anlamına geliyor virgül durumundan anlayamadığımız için söylüyorum
Mariam1 prenses99 maalesef evet ama awox bu kadar da duyumadim yalancı vergi şimdi git başka testler al bida yap içimden bir his oyile diyor