Kızlar bu kesinin dogru şekli nasil yani benim biraz tümsekli gibi ve tenim esmer o çizgide koyu kahve 3 yıl geçti neredeyse üstünden ten rengimle ayni degil hala. Ve bir tanıdığımın izini gordum daha yeni oldu bide dümdüz çizgi sadece cok şaşırdım ben benimk8ni normal sanıyorum ama kötü kapatilmis sanirim😢