35+3 teyim 31. Haftadan itibaren böyle erken gelme durumu var doktorum kasılmalar var dedi iş güç yürüyüş yasak 1 aydır. Ara ara yalancı sancılarım oluyordu az az böyle bugün aşırı hareketlendi ve 15 dakika sonrası şiddetli bir sancı oldu belime kadar 4-5 dakika sonra geçti akşam yine oldu bu sefer daha azdı sancı tekrar geçti. Ama hiç durmuyor kıpır kıpır. Şimdi sol tarafta göğüsümün hemen altında ayakları sağ tarafta boşluk var kafası aşağıya indi acaba kasıklarım sertleşiyor zaten ama bilemiyorum cuma günü kontrol günüm bakalım doktor ne diyecek merak ediyorum. Tüp bebek olduğu için 38+2 de falan sezeryan olacak ama 3 hafta daha bekler mi sizce ya 🙈🙈