Nst de bi sıkıntı yoksa normal ya bende 31. haftadayım ve benimde acayip ağrılarım oluyo bazen bacak arasında bazen kasıklarda bide karnımdan sırtıma vuran ağrılarım var ama nst de sık gözükmüyo o yüzden normal bebek zaten aşağıdaydı en başından, çok hafif açıklık da var yine de yatarak hepsinin üstesinden doğuma kadar gelmeye çalışıyorum.