Evet kızlar selam aslında doğum yaptığımda demiştim ama herkese hem bilgi hemde tecrübe olsun diye geldim🥲 öncelikle bu durumu yapanlarada bilgi olsun son adet tarihime göre bebek 37 haftalıktı ama Udrasyonda büyüktü 40 haftalıktı bebek doğduğunda önden gidiyosa bebek korkmayın ama hazırlıklı olun derim😀😀 38 haftadan itibaren burdan hem ara ara sizlerle konuşmuştukta hareketler deniyoruz falan temizlik yürüş falan çok yapmadım ama genede denedim herşeyi ama olmadı ve doğumdan iki gün önce burda bir arkadaşın önerisi ile bi hareket var video ordakilri yaptım 2 gün boyunca ve ilk gün yaptığımda bacaklarımda ağrı hissettim sancım asla yoktu ama bacakta ağrı vardı bende zorladım dedim umursamadım ertesi gün yaptıktan sonra daha da şiddetlendi ağrım kalktım işlerimi hallettim evide topladım akşam saat 10 oldu ve yemek dahi yapmadıydım kalktım bişeyler hazırladım hemen yedik evi topladım çıktım hastaneye gittik bacak ağrısından yürüyemiyorum zor basıyodum doktora girdim bana serum taksın diye yalandan kusma ve ishalde var dedim😅😅 ve beni nstye bağlayalım dedi bende nst diye korkmadım bağladılar sancı çıktı ve hissetmiyodum alttan muane etmem gerek dedi ve baktı 3 cm dedi şok oldum resmen hemen sizinle konuşmamız gerek dediler bende korktum ister istemez bana bu hastanede doğum yapamayacağımı en yakın yere gitmem gerektiğini dediler ameliyat hane yokmuş normal doğumuda alıp bişe olursa diye riske atamayız dedi neyse tamam dedim ve imza atıp çıktım en yakınımızda 1 dakka uzaklıkta hastaneye gittim orada bana alamam nöbetçi doktor yok acil bişe falan olur dedi ve bu arada 4 cm olmuştu saat gece 4 buçuk gibiydi zaten anca varmıştık hazırlanıp sonra tekrar çıkışım yapılıp bu sefer yarım saatlik uzaklıkta bi yere gittim muanede 5 dedi ve yatıışımı şükür verdiler 😀 saat 5 olmuş zaten artık delircektim yolda doğurcam diye😅 oda ve hastaneden aşırı mennundum kaldığım oda doğum anında doğum hane olup doğumdan sonrada orda kalıcaktım beni bu sevindirdi açıkca özel gibiydi iyiki oraya gitti tek sorun benim istemediğim halde suni verdiler saat 8 olduğunda artık 7 cm olmuştu açılmam ve odamı hemen doğum haneye çevirdiler ne olur olmaz diye süreç artık zordu illaki ağrı oluyo zaten suni istememe sebebim kesintisiz oluyo😅 sonra saat 10.40 da 8cm oldu ve ben artık ağrıdan dayanmak istemedim ve ıkındım bebeği kendim zorla ittim bastırdım doğum anına kadar yakınımda yanımdaydı şükür ve o an ittirmemle 10 cm olmuş bebeğin kafası geldiğinde hissettim geliyo diye bağırdım geldiler hemen ve 2 ıkınmamda oğlum doğdu 🥲🥲 çok şükür iyidi sadece kendimi ben zorladığım için dikişim çoktu ama bebeğime kavuştuğum için mutlu oldum😌😌 ve o süreçten sonrada baya ilgilendiler benle baya güzeldi süreç ertesi gün oğlumla birlikte taburcu oldu şükür şimdi 19 günlük oldu bile😌😌Emir Asaf’ım❣️🥲 kusura bakmayın uzun oldu ama tecrübe olsun istedim size hemde bende herkes gibi mücizemi anlatmak istedim ❣️