Merhaba herkese;
Ben doğumda aşırı panik olurum gibi geliyor. Spinal yaptırmayı sadece doğuma baba girmesine izin verirlerse istiyorum. İzin vermezlerse genel anestezi istiyorum. Fakat sağlıksız diyenler var.
Siz nasıl doğurdunuz? Bir komplikasyon duydunuz mu?