MadameHappy34 Atnc 30 haftalık yapıldı sancılarım olduğu için hastaneye gittiğim de oğlum da ise suyum gelene kadar hiç yapılmamıştı 39 da gelmişti o da.
Miniboy Atnc doktorum riskli bir durum yoksa 32 den sonra ilk kontrolde başladığını söylemişti. 33+4 de gidicem ozaman yapılıcak. Ama gebeliğin durumuna göre erken baktıkları oluyormuş. Oyüzden herkesin doktoru bilir
Fulya12- Bende ilk 28 haftada girdim hareket azlığı vardı sonra doktorumu değiştirdim 28 haftadan sonra 34 hala sokmadı