Oğlum ben ve eşim aşırı derecede kaşınıyoruz gebe olduğum için bana hiç bir ilaç verilmedi çocugum için xobion diye bir hel verdiler bizde kuşşanabilirmişiz ama yok ben onu kullanamadım çok kötü çok yağlı kötü kokuyor çarşaflarımı sürekli değiştirip 90 derecede yıkıyorum sürekli duş alıyoruz kıyafetlerimizi 60 derecede yıkıyorum ama yokk geçmiyor kaşıntıdan ağlıyorum artık 30 haftalık olduk doğuma çok az kaldı bir an önce kurtulmam lazım bu illetten başına gelen varsa yardım etsin lütfen nasıl yapıcam delirmek üzereyim