Çevremdeki herkes tüp mide ameliyatı oldu simdi kilolu halleriini unutmuşlar gibi akıl veriyorlar 3. ye hamileyim ve hepsi peş peşe oldu. Kilolar yapışti kkaldi abartı kilomda yok ama herkes bı akıl veriyor ona sinir oluyorum iste. Asla kolay ameliyat olduğunu düşünmüyorum yanlış anlaşılmasın sadece tavırları şaka gibi . Hatta geçen gün yine birine madem bı kadar çok şeyi biliyordun niye ameliyat oldun dedim. Hala cevap verecek diye bekliyorum 😁