Cold123 Beta kızlar regliye 4 gün varken 51 cıktı 2 gün sonra 127 cıktı 4 gün sonra tekrar verdım 334 olmus yükselme az mı
Gzde_defne Cold123 ilki iki katı olması iyi bişey canım sonrakiler %60 da yetiyor bende öyle olmuştu şuan 10 haftalığım çok şükür inşallah seninde sağlıklı gebeliktir.2 Gün sonra aynı yerde tekrar ver derim sonrada kese için 1 hafta bekle bence