13 buçuk aylık bebeğim var şu an 23 haftalık hamileyim. Dotkorum normal istiyorsan deneyebiliriz dedi. Bir çok riski var vs diye önden belirtti ama benim bu doğumu normal yapmam lazım ameliyatlı olursam şuanki beneğimle yeteri kadar ilgilenemem ve çok etkileniyor böyle şeylerden kucagıma almazsam küser. Kendimi normal doguma hazırlıyorum