cigdemg5 Kasılmalarım çok oluyo hayırlısıyla inşallah kızımı kucagıma almak nasip olur cok heycanlıyım..Kiz bebek erken dogar diyorlar dogrumu sizce lütfen cevap bekliyorumm🙏🙏
Figennn cigdemg5 39+4 olduk nazli kizimin gelesi yok🤷🏻♀️ Agri sanci da olmuyo. Bakalim ne zaman gelicek, saglikla bekliyoruz🙏🏼