Nazklc odalar ve fiyatları hakkında bir bilgim yok yakın arkadaşım orada mecburu acil sezaryan olmuştu görünüste hastane cok iyi ama ilgisizlikleri bir odada 2 kisi kalmalari ve kesinlikle kadın revakatci olmak zorunda eşi bile belli saatlerde girebildi yanına bu konuda yetersiz bulmuştu oda süsletmediler cicek almadilar vs vs. Gibi tabi bu onun tevrubesi bir dhaa olsa orda dogum yapmazdim der hep ama geri kalan kismi nasil bilemem