Kubdak Merhaba Anneler ,17 haftalık hamileyim,geçtiğimiz günlerde vajinal iltihap olduğumu öğrendim dünden beridir karnımın alt kısmında bir ağrı var başına gelen var mı ? İlaç kullanıyorum etkisini görüyorum ama ağrıyı çözemedim.