Eceunverkanra Kızlar merhaba, hem doğum kontrol hapı kullanıp hemde hamile kalan var mı? Ben Aralık 6’da kürtaj olmak zorunda kaldım. Patolijiye gore Parsiyel mol gebelik olabilir dendi doktor 6 ay korunmasiz iliskiyi yasakladi. Dogum kontrol hapi kullandigim icin farkli bir korunma yontemi son zamanlarda kullanmamistik... 3gun once pembe bir leke geldi regl oldum sandim ama devami gelmedi. Uzun bir sure antibiyotik tedavisi olmam gerekti. Antibiyotiklerin ilaclarin etkilerini azaltabilecegini okudum maalesef:( Basina gelen var mi diye sizlere sormak istedim? Simdiden tesekkur ederim. Doktora git en dogruyu o soyler vs.bunlari zaten biliyorum ve gidecegim. Ama biraz daha beklemem gerekiyor regl olmayi... Sadece merak ettim basina gelenler varsa diye.
Eda0509 Eceunverkanra bu konu hakkında bi fikrim yok canım. Bilen arkadaşlar varsa yorum yazsınlar 🙋🙋🙋
Tugba2626 Eceunverkanra dediklerin hakkında bilgim YOk ama neden Doğum kontrol hapı kullandın ki . Bence diğer yöntemleri yapmalısın . Kendini riske atma sonuçta o da bir hap eşin korunsun yada geri çekilsin
RumeysaAkd Doğum kontrolle hamile kalınır mı bilmiyorum ama kullandığın ilaçlardan dolayı 1 ay kadar adetin geç gelebilir daha az daha fazla da olabilir
Mehtapsato Benim gecen duydugum dogum konturol hapi ile hamile kalmak cok ama cok zormus hatta birakincada bir muttet koruyomus ve bende 3 ay kullandim 3 ay korunmadim yani 6 ay sonra hamile kaldim bildigim bu ama ilac kullaniyosan adeti geciktirir kurtaj da adeti geciktiriyo canim suda var herkez bir olmuyo
PembeKoala Ben yaklaşık 6 sene doğum komtrol hapı kullandım dpktorum vermişti ocak ayında bırakmıştım şubat ayının sonumda da hamile olduğumu öğrendim yani haplar hamile kalmayı geciktirmiyor bu heryerde yzıyor zaten sadece vücudun kendine geşmesi normale dönmesi biraz zaman alabilirmiş ama buda kişiden kişiye göre değişkenlik gösterebilir