Sere11 36+5 de gün verdi 37+6 da doğum yaptım 38+ ya bırakmak istemedi bebek doğum pozisyonunu almıştı rahim yırtılabilir riske girmeyelim dedi ayrıca plesenta da yaşlanmıştı zaten yeteri kadar besin gitmiyordu size de muhtemelen 36+ sonrası gibi gün verebilir herhangi bir aksilik olmazsa