Tugceyvc Merhaba kızlar yarın 6 haftalık olacağım cuma günü de randevum var ilk kontrolüm olucak erken mi sizce ?
fleease Tugceyvc 5. haftada keseyi görmeye, 6. haftada kalp atışını duymaya gittik. Direkt 6. haftada gitmek de mantıklı kese kalp atışı bir arada görülebilir. Bazen kalp atışı için erken olabiliyor duyamazsanız panik yapmayın zaten öyle bir durum olursa bir hafta sonra tekrar çağırır doktor.
Deletedmom_182 Tugceyvc 5, 6, 6+3, 8 .11. 12, 13 gittim :D. zaten ilk gidiş kese görmeye, sonra kalp atışı, sonra tahliller vs
s2121 Tugceyvc 5 haftalıkken gitmiştim gerçi tesadüfen görmemiştim ben o ayrı sonra 7 haftalıkken kalp atışını duymaya gitmiştim
Zeynepkarip Tugceyvc ben ilk gidişimde bol bol şu içmiştim bebek varsa kese görünsün diye 5+4 haftalıktı zaman öyle hızlı geçiyor ki şimdi 29+1 olduk bile💕💕
mrvcermeli Tugceyvc ben üçünde de 8 haftalıkti zaten öğrendiğimde de 8 haftalıktı 1 ay sonra gel dedi hep son ana kadar 30dan sonra yavaş yavaş 1 hafta veya 2 hafta sonra gel demeye başladı hepsi de
Bbuusra Tugceyvc bende ilk 5. Haftamda girmiştim. İlk haftalar önemli iyi yapmışsınız bence gidin keseyi görmek için gidiliyor genelde