mutikoc 14. Haftamda başka bi sebepten hastaneye gitmiştim herhangi büyük bi hastalığım yoktu yani ama ona rağmen bana hem küçük şişe parol hem de normal serum vermişlerdi bahsettiğim hastane de üniversite hastanesi. Herhangi bi sıkıntı yaşamadım çok şükür. Serumun içinde bi şey yok ki baktığınızda tuzlu hijyenik su gibi bişey ne gibi zararı olabilir aksine çok kusuyosanız vücudunuzdaki su çekilmiştir elektrolit dengesinin korunması gerekir serum da bunu en hızlı dengeleyen şeydir bana çok saçma geldi vermemeleri