Kızlar bu gün regli günüm henüz hastalanmadım çok heyecanlıyım yarın da olmazsa sabahtan test yapıcam karnım çok ağrıyor bi de ayıptır söylemesi ishal var (çok özür dilerim) burada heyecanımı paylaşmak istedim sizce nedir durum biraz motivasyon olalım