Erkekannisi2 38+3 le 3. Bebişimi kucagıma aldım kızlar Rabbim bekleyen herkesi bebegine kavustursun ❤️🤲🏻
Yenibirannee Erkekannisi2 maşallah hayırlı olsun 🌸 normal doğum mu yaptınız? benimde 3. doğumum olcak sezaryanle 🌸
Mrv3cks Erkekannisi2 Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️ bende 38+3 ile felllakett bir kasık ağrısı çekiyorum şuan, kadın doğum acile gittim yerleşme sancısı açılmanız yok olur böyle şeyler dedi 😁 inşallah sizinki gibi güzel bi doğum geçiririm 🥹
Ipek321 Erkekannisi2 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah ♥️🤲🏼 ben şişe birsey sormak istiyorum benim de 3. Gebeliğim da biri 4 biri 3 yaşında bir kızım bir oğlum var. Arada düşünüyorum nasil yaparım diye korkuyorum açıkçası ama şükürler olsun anlayışlı güzel çocuklarım var. 🥹♥️ sizin diğer çocuklarınız kaç yaşında acaba merak ettim bana da motivasyon olur. İster istemez derin düşüncelere dalıyorum.
eylulturker Hayırlı evlat olsun inşallah Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻❤️ Size de Rabbim güç kuvvet ve sabır versin 😉☺️
Busracim35 Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı yarın benim başıma 38+3 olcam yarınki nst ve açılmama göre şekillenecek
Erkekannisi2 Busracim35 benim 2 3 cm acılmam vardı sadece sancım hc yoktu , suni verdıler , bebegin kafası kanalda degıldı.i elleryle ugrastı , 3 buuck saattw dogurdum sukur inşAllah bi avazfa kurtulursun saglılla kavusursun bebegine
Busracim35 Erkekannisi2 ya maşallah 2 3 santimle az saatte doğurmanız güzel birşey ilk doğum muydu acaba
Erkekannisi2 Ipek321 biri 5 e girdi 3 gun once biride 14 eylulde 3 yasına giricek canım , ben daha dun dogurdum bugun geldim eve asırı sevgiden bogukuyor bebiş, ama daha ne olucak ne biticek bilemıyorım, merakla beklıuorum , ama
Ipek321 Erkekannisi2 Oy maşallah Allah’ım size bağışlasın Evlatlarınızı 🤲🏼♥️ Benim de kızım temmuzda 4 oldu oğlum da 7 gün önce 3 oldu. Hamile kalıp söylediğim andan itibaren büyüdüler sanki abla abi olduk diyorlsr hep. Göbeğim büyüdükçe sevip öpüyor ikisi de. Geceleri uyumadan gelip öpüyorlar 🥹 aşırı duygulanıyorum. Mesela kızım öyle güzel abla ki her gün doğsun artık diyor. İkisi ikiz gibi büyüdüler bu bebeğimizin yaş aralığı beni mutlu ediyor. Ama dediğim gibi endişe de var ve dediğiniz gibi ne olur neler bizi bekler belirsiz. Güzel günlerimiz olsun inşallah Allah’ım güzellikler nasip etsin hepimize 🤲🏼♥️🥹