Meral_63 7 den 13.haftaya kadar bulantılarım olmuştu çok zor bir surecti 13 den sonra geçti şuan 19+3deyim iştah artışı var ve kendimi göbek harici hamile gibi hissetmiyorum enerjim yerinde inşallah sonlara doğru da çok zorlanmayiz 🫣🧿maşallah diyelim