ynzl Jrnfudjrjr bende neredeyse hiç olmadı. Kolumu çok yukarı kaldırdığımda hafif bir sızlama olmuştu sadece o da 1 gün
Adsiz1998 Jrnfudjrjr ben kolumu kaldıramadım iki gün ağrıdan ama daha önce olduğumda da aynı ağrıyı çekmiştim sizin ağrımaz inşaAllah
Bebek-170793 Jrnfudjrjr bende 2 gün ağrı oldu ama dayanılmayacak derecede değil sadece üstüne yatamadım sol kolumun
Zge12 Jrnfudjrjr 2 gün ağrıdı oda dayanılmayacak bi ağrı değildi zaten hafifte kızarıklık olmuştu o kadar
Deletedmom_182 Jrnfudjrjr ben gebelikte değil öncesinde yaptırmıştım. Malesef oluyor. Dayanılmayacak bi ağrı değil ama hassasiyet oluyor. Benim 20 güne yakım sürdü
Hgknf-223 Jrnfudjrjr ilk dozu oldum bir ay önce kolumun üstüne yatamıyordum üç gün felan ağrıdı cuma günü ikinci doz olacam ama hiç cesaret edemiyorum tekrardan ama mecbur olacam
Gulsahmom Jrnfudjrjr benim de ağrım çok üzün sürdü mide bulantısı gibi yan etkide yaptı şimdi 25 deyim ikinci dozu olacağım korkuyorum yine aynısı olur mu diye ikincide olmuyor diyorlar ama vücudum bünyem hassas çekiniyorum umarım sizde hiç olmaz ağrı vs