Aytek48 bununla ilgili bi kaç başlık açılmıştı onlarada yazdım. Yıllardır kedilerle köpeklerle iç içeyim, sokak hayvanları beslemelerine çıkarım. Hasta olanları evime alır tedavide ettiririm buna rağmen toxo negatif. Bu parazitin bulaşmasında kediler en masum olanlarıdır. Çiğ ete çıplak elle dokunmayın ben et yemeği yapacaksam mutlaka eldiven kullanıyorum. Dışarda sebze meyve yemiyorum. Eve aldıklarımıda güzelce yıkıyorum. 2 ayda bir testimi yeniliyorum. Ama bulaşması zor bir enfeksiyon. Gebelikte bulaşırsa annede belirgin birşey olmaz ama bebekte anomali oluşabilir. Gebelik ne kadar ilerlediyse bebeğe geçme olasılığı o kadar yüksek olur. Ama kesin geçecek diye birşey yok. Eğer enfeksiyonu geçirdiğiniz saptanırsa amniyosentez yapılıyor. Doktorunuz bu konuda sizi daha iyi bilgilendirir. Gönlünüzü ferah tutun.