Yenianne92 olabilir. Hareket halinde olmak çok önemli.. Çalışmak ve hararet etmek aynı şey değil. Hani normal kg vermeye calsiirken hep deriz ya ya hu evde hiç oturmuyorum nasıl kg alıyorum bu da bunun gibi işte. Önemli olan spor yapmak evde ki hareketin bir önemi yok. Sende yürüyüş vs yapabilirsin.