Merhaba arkadaşlar 2 aydır regl olmadım rutin kontrolde hamile olduğumu öğrendim geçen hafta devlet hastanesinde kese vajinal yoldan ultrasonla gözüktü 6mm ölçtü doktor bugün özel hastaneye gittim karından ultrasonla 9mm ölçtü doktor bir haftada 3mm büyümesi bana az geldi böyle olması normal mi şuanda 6+1 haftalık hamileyim bebeği göremedik kalp atışını duyamadık böyle oluyorsa normal bir hamilelik geçiren oldu mu içim içimi yiyor güzel tecrübelerinize ihtiyacım var