betulmommy Tüp bebekle hamile kaldım kızlar bu sabah öyle bi kanama ve pıhtıyla uyandım ki aklım çıktı:(( dr kalp atışının olduğunu ama içerde kanama olduğunu söyledi böyle olupta geçen var mı düzelir mi cok korkuyorum 6+6 yım şuan
Sementa63 betulmommy Geçmiş olsun progestan ve progestan iğneye başlayın ve tuvalet harici kalkmayın sıcak duş almayın
prensesmoana betulmommy Merhaba. Geçmiş olsun. Aynı haftada aynı durumu yaşadım. 3 gün hastanede yattım. O zamandan beri Progestan kullanıyorum. Bazen fitil bazen hap olarak. Şu an 25+4’teyiz. Stres yapmayın. Bol su için. Dinlenin.
betulmommy Sementa63 progestan 100 mg iğne vurdu günde 3 kere fitil kullanıyorum zaten teşekkür ederim🥲
maynnn Aynısını yaşadım aynı haftada, bir süre lekelenme olarak devam ediyor ama dikkat edince kanama alanı kendiliğinden geçiyor, merak etme içini ferah tut ☺️
beybish maynnn Merhaba 5-6 haftalık gebeyim perşembe günü az miktarda kahverengi leke geldi cuma günü akşamı koyu kırmızımsı bi lekelenme oldu bugünde tekrar kanama gibi oldu pıhtılı çok korkuyorum bi sorun mudur bu ne yapmam lazım
prensesmoana beybish Doktora gitmediyseniz hemen doktora gitmeniz lazım. Biz burada ne desek yanlış olur. Önce bir doktor görmeli.
betulmommy prensesmoana kahverengi lekelenmelerim devam ediyor günde 3 kere progestan fitil kullanıyorum. 8+6 dayım😍
prensesmoana beybish Çok geçmiş olsun. Rabbim en doğru zamanda güzel, sağlıklı bir gebelik nasip etsin inşallah 🤲🏻
prensesmoana beybish Canım ben de kimyasal gebelik geçirmiştim. Seni çok iyi anlıyorum. Ama kendini üzme. Stres yapma. Bebişin en doğru zamanda gelecek sana.