Rbs06 45 gün önce orda doğumum gerçekleşti. Acile gitmiştim acildekilerden hiç memnun kalmadım anlayış hiç yok resmen. Ama doğum esnasındaki doktorlar, hemşireler ve ebe çok ilgiliydi ne yapmam gerektiğini nasıl ıkınmam ve nefes alıp vermemi tatlı dille söylüyorlardı. Ne yapacaklarınıda hepsini bir bir anlatıyorlardı şöyle böyle yapıyoruz veya yapıcaz diye. Ben çok memnun kaldım yani