sila_19 Kızlar 16 haftalık hamileyim ne hamile olduğum belli nede bebeğimi hissetmiyorumm normal mii ne zaman başlarr bebişi hissetmemm bi evham yapmıyor değilimm😬
seda_ay sila_19 ilk gebeligim benimde 17de hissettim ufak kıpırtı sabahları arada 19 da tamamen net hissediyodum 20de eşimde elini koyunca hissetmeye basladi
sila_19 asil15 Benim ikinci gebeliğim ilk bebeğimi erken doğumdan 23. Haftada kaybettim onu bu aylarda net hissediyordum 🥲
PBC Ben de aynı durumdayım ara ara küçük kramp oluyor ama hareket hissetmiyorum henüz çok heyecanlıyım 🙈♥️💕
asil15 sila_19 canım benim basın sağ olsun hissedersin annesi her bebek aynı olmuyor korkma benim oğlumda hep uyuyan bebekdi 9 ayında bile zorla tekme atardı.
Gulsahparla İlk hamileliğim 19 sonu 20. Hafta gibi net hissetmiştim ondan. Demir ilacı afedersiniz ishal yapardı beni hep karnımdam gelen hareket bebek hareketi mi bağırsaklarım mı ayırt edemezdim 19 za kadar
sila_19 asil15 Allah razı olsun canım. İnşallah bi an önce başlar diğer bebeğimden sonra ister istemez birazcık evham oluyorum açıkcasıı