Kizlar perinatolog 13 de erkek dedi net mi diye sorunca %70 dedi , 17 de aynı doktor kesin kız dedi bacak arasıni gösterdi bende şaşırdım emin misiniz dedim eminim kesin dedi.Maalesef doktora güvenemiyorum kesin midir sizce bacak arası boştu görememiş olabilir mi ? Yine değişir mi ?
Benim hiç beklentim yoktu ama kendimi erkeğe hazırlamıştım böyle olunca çok afalladim