Nuurky Sabah 08:30 da sezaryen olacağım, hem korku hem mutluluk var ilk bebeğim çok duygusalım bana bize dua edinm 🙏👼
mavideniz9696 Nuurky inşallah her şey çok kolay geçer sağlıkla kavuşun bebeğinize Allah uzun ömür versin🙏🏼🥰🧿
Masalceylan Nuurky sağlıcakla kucağına al canım benimde nişanım geldi ağrılarım var bakalım ne zaman gelicek rabbim hayırlısıyla kavuştursun evlatlarimiza
Busrabzkrt Nuurky yarım tam kaç hafta kaç günlük oluyosun cnm benimde 14 Ağustosda sezeryan günüm tam 38+0 oluyorum acaba daha erken alıyorlsr mı
Edizhr Nuurky rabbim sağlıcakla kavuşmak nasip etsin inşallah canım bende 3. Sezeryanımı bekliyorum 34 haftalık olduk
Rbs06 Gozunuz aydın benım bebegımde 4kılo yu gecmıs kesın sezeryan olacaksın dıyor ama gun vermıyor sancın olunca gel dıyor sezeryan olacaksam neden sancıyıı bekliyorum bılgısı olan varmı haftam 39+5
Blueeberryy Rbs06 benim bebe 4,5 kilo dogdu ama normali denedik ilk sonra sezaryen oldu niye hemen sezaryen diyoki bide bebegin hazir olmasinini bekliyo acaba ben 41+1 de sezaryen oldum
Masalceylan New23 canim bildiğin kan pihtilari vardı ve damarlıydi hlada leke şeklinde geliyor kahverengi ve kırmızımsiydi anlaşılıyor zaten
Rbs06 Blueeberryy 4150 dedı kılosuna haftasıda 39+5 normal dogurtamazlar senı dedı madem oyle neden gun vermedı hıcbısey anlayamıyorum