Yesimmmmi kesinlikle şans işi ben çok gittim kadın doğumculara hormon testi bilmem ne orda halletmeye çalıştım ama nereye kadar erkek doktor Alttan bakmak istedi bende kabul etmedim sonra hsg alt muane özelde yaptık şimdi 4 senem dolucak evliliğimde tüp bebek hakkı varmış onun için şansımı denicem ama doğal yolla yada herhangi olmaz ise dışarda ücretler çok yüksek bende tedavim devlette doğumum özelde olur zaten kesin diye para vermek istemiyorum ama buda yine şans kim bilir kim çıkar