gokcenugz Selam kızlar. Dün ilk usg me gittim. Usg ye göre 4 hafta 5 gün çıktı keseyi gördük. Beta değerim 10 bin geldi. Bugün doktor ikiz olma ihtimali var dedi. Sizin kaç haftada kaçtı beta değeriniz 🥹
Nurdan11_ gokcenugz beta değerine göre ikiz olup olmadığı anlaşılmaz. 7.haftadan sonra doktor ultrasonla baktığı zaman görebilir. 2022’de benim 4 haftada beta değerim 437 idi. 7.haftamda ikiz bebek olduğunu öğrenmiştim
staRmama gokcenugz beta değeriyle alakası ypk ki kuzum bunun belki doktor başka nedenle söylemiştir. Benim daha 4 haftalıkken on bin üstüydü iki gebeliğimde de
gokcenugz Nurdan11_ aslında haftaya göre beta karşılığı varmış ve ikiz gebeliklerde olması gerekenden biraz daha fazla katlanıyormuş. Doktor o yüzden böyle dedi sanıyorum
hayirlisi06 Beta ile ilgisi yok diyorlar ama sizinki cidden çok yüksekmiş 4+1 de 700 civarı idi bizim ikizlerin
Sgkrkmz @gokcenugz 5.haftada 19 bindi 7.haftada 165 bine yukseldi bir anda kesinlikle ikiz demiştim ama tek geldi