Elifyslglu Kızlar hamilelikte kefir tükettiniz mi ne sıklıkla bir zararı olur mu ben bebeğe kilo aldorıyor diye biliyorum
Gulcan_15 Elifyslglu günlük birer bardak içmeye çalışıyorum ben hem mide yanmama az da olsa iyi geliyor hem bebege kilo aldiriyormus hemde idrar yollari enfeksiyonu olmamak icin probiyotik olarak iciyorum gerçekten de iyi geliyor 🥰
kcgdm Elifyslglu kefir çok sağlıklı bir içecek hem anneye hem bebeğin gelişimi için ben günde bir bardak içerdim başından sonuna kadar da tükettim .
HavvaM0806_ Elifyslglu kefir çok sağlıklı bir seçenek ama ben çok sevmiyorum nadir de olsa arada içmeye çalışıyorum
Kubraa1296 Hiçbir zararı tehlikesi yok canım günde 1 bardak sade kefir tükettim hamileliğim boyunca ve gerçekten bebeğime çok güzel kilo yaptı bazen muzla veya başka meyveyle blend ederek tükettim
Elifyslglu Gulcan_15 Yaa ne güzel maşaAllah o zaman bende devam edeyim içiyordum ama sıklıkla değil kaç kşlo bebeğiniz
eceeelmn Elifyslglu sade kefir içemiyorum ancak şu meyvelilerden heeer gün muz ve kefir ile ara öğün yaptım kilo anlamında baya farketti