Fatmadmr37 bence bebeğin hazır olmaaı önemli benim kızım kendi kendine yatağına yatıp gözlerini kapatıyordu ondan anladım hazır olduğunu bence arada yatağına yatırıp hadi kapat gözlerini diyebilirsin veya bebeğine hadi uyusun artık yatır yatağına gibi ve ne kadar ağlarsa ağlasın pes etmemek 1,5 saat uğraştım kollarımı hissetmiyorum beşiğinden al sakinleştir geri koymaktan