Merhabalar kızlar, bugün aşılamanın 2. Günü ama ben kalktım komple ev temizledim, nevresimler, camlar,koltuk örtüleri vs vs ama dinlenmem gerekiyor biliyorum ama ben yatıp bekleyemiyorum ya, cuma günü de memlekete gidiyorum orayı da sil süpür baştan aşağı derken baya yorcam kendimi ama aranızda böyle şeyler yapan var mı yerinde duramayan evin içinde bile odadan odaya turlayan ama herşeye rağmen tutan Umut olsun korkmaya başladım çok erken ama hiç bir belirti olmaması üzüyor, dua edin tutmuş olsun ya benim gibi 2.3. Günü olup 10. Günü tamamlamayı bekleyenler var mı hep birlikte bekleyelim birbirimize umut olalım 🙏🙏🙏