MerveSinan Arkadaslar merhaba Gebelikte özellikte bazı dönemlerde balık tüketmek gerekiyor.Görev yaptigim yerde maalesef taze balık bulmam cok zor.Ton balıgı acaba yiyebilirmiyim ? Bu konuda doktoruna danısan var mı ? Doktor önerileriniz ne oldu ? Yardimci olursaniz cok sevinirim
Esraesra06 MerveSinan doktorlar normalde ton balığo önermiyorlar ama hiç balık yememekten ton balığı yemek daha mı iyidir onu doktorunuza sorsanız daha iyi olacak sanırım
Hapyykm MerveSinan çoçuklara verilen balık yağını kullan bende yemiyorum doktor bunu yazmıştı hamileliğim boyunca kullandım
Nursemom MerveSinan ton balığını bende duymadım hiç ama kuzenim balık yemez. Balık yemediği için doktoru balık yağı önermiş. 2 gebeliğinde de balık yağı hapı kullandı 😟
-emel- MerveSinan balık yemeyenler için keten tohumu yiyebilirler diye okumuştum bi araştır istersen ton balığı bence zararlıdır katkı maddesi çok çünkü