Kızlar geçen bir videoda denk geldim. Bir kayıp yaşadıktan sonra sağlıkla doğan bebekler için Gökkuşağı bebeği terimi kullanılıyormuş. 25 haftalık hamileyim şimdi oğlum olacak. 20. Haftada kalp durmasından kızımı kaybetmiştim. Çok şükür her şey yolunda bu defa. Sizin de gökkuşağı bebeğiniz oldu mu ? Her şey yolunda mı nasıl gidiyor ?