Kızlar merhabalar adetim bugün itibariyle dört gün gecikti 2 3 saat önce kan testi verdim sonucum az önce çıktı değerim 355 doktor direk kadın doğuma yönlendirdi beta takibi falan için geleyim mi iki gün sonra dedim gerek yok dediler ama bana biraz düşük geldi 4. Gün gecikmeye göre fikirlerinize ihtiyacım var sizce iyi mi daha öncede bir gebelik yaşamamıştım bir gün gecikmeye 73 le öğrenmiştim iki gün sonra 2045 di ikisini kıyaslayınca endişelendim açıkçası