Merveeeduman ben hemen tecrübemi aktarayım zaten 50 gr yükleniyor onu gün içinde meyveden tatlı kuruyemiş süt ve karbonhidrattan alıyorsun. Neyse ben yaptırdım ve şekerim yüksek çıktı bayağı ikinci testimde çok yüksek çıktı 15 gündür diyetteyim ve bebeğimi her hafta kontrole götürüyorum erken Doğum riski şekerden obez olma vs zehirlenme gibi tehlikesi var ve ben bunu iyi ki de yaptırıp öğrenmişim ki dikkat ediyorum yediklerime bebeğim için bence yaptırmalısın kafan da soru işareti kalmasın bende kararsızdım ama bebeğimi be sağlığımızı riske atmak istememiştim