Tam 9 haftalık olduk, aşırı aşırı halsizim hem de 4 haftadır filan böyleyim. Yatakla ve koltukla bütünleştim resmen. Bebiş iyi olsun da razıyım halsizliğine 😊 bir ara daha da halsizdim ayağa zor kalkıyordum ama bulantıdan birşey yiyemiyordum azıcık peynir-ekmek ve kırmızı erikle duruyordum tüm gün, prilam kullanmaya başladım 10 gündür biraz yiyebiliyorum şu an.