Leylak34 diyetisyene güveniyorsanız devam edin bence. Bebek gerçekten bizden besleniyor bu arada, midemle alakalı sıkıntı yaşıyorum doğru düzgün bir şey yiyemiyorum ama bebek kilo almaya devam ediyor, kontroller de iyi görünüyor, çok iyi olduğunu söyledi doktor.