rky2 İnşallah ikinci evladımı kucağıma alacağım, ocak veya aralığa denk geliyor doğum. İlk çocuğum kızdı bu da erkek. Bebek için neler alınmalı, benimle yakın tarihte doğum yapacaklar var mı?
Leontiine rky2 benimde nasipse aralık sonu ocak başı doğum 18 haftalığım daha hiçbir şey almadık 2 tulum aldık sadece 🤣🤣 acele etmiyorum ya kıyafeti sonra alırız dedik