Cakalllsebahat-0 Kızlari hastaneye bunları alsam mı kararsızım lohusa pijaması diye geçiyormuş ama emin olamadım kasım gibi doğum
Esmaaaaaaaaaaa Cakalllsebahat-0 Ben böyle aldım ince hafif terletmiyor. Beyazımsı olan iç belli ediyor onu evde kullandım pembe olanı doğumumda kullandım. Bir tane düz düğmeli pijama aldım hepsinden memnun kaldım 😊
Ozgekiz Cakalllsebahat-0 trendyoldan iki tane aldım, çekim için cossy by aqua dan aldım, bir tane de kirlenirse uzulmeyecegim uygun fiyatlı bir gecelik aldım. Bu gebeliğimde de artış in bir geceliğini gözüme kestirdim, bir de gecelik aldim siyah suwenden şu anda da kullanıyorum. Aldıklarımin fotoğraflarini becerebilirsem eklerim. Cossy by aquanin geceligi kalmamış ama pijamanin iç kısmının uzun olduğunu düşünün, sabahligi da yine uzun, çekim olur diye aldım ama hiç giymedim. Doğum sonrası çekim yapacak modda değildim hiç. Bir de sarı pijamanin uzun kollusunu almıştım
Elaozkan Miss dünya lissa ise markası asla tavsiye etmem birkaç ay önce aldım uygun diye rahatta kumaşı birkaç kullanımda kolu söküldü 3cm ağı yırtıldı geçen yine aynı hataya düştüm rengini beğendim diye aldım sabahlıklı takım ikinci giymemde ilk yıkamada Ağının yırtıldığını gördüm hastane çantası içinde birkaç gecelik almıştım bakalım onların durumu ne olacak😅
Cakalllsebahat-0 Elaozkan evet yaa o marka adi mi gerçekten 🤣 deneyimlemene üzüldüm ben de almayayım o zaman
Herseydenbiktim Esmaaaaaaaaaaa Ay trendyoldan aldım ama milla aklıma gelmemişti birtanesiniizz hemen bakayım olmazsa iade eder milladan alirim teşekkür ederim💖🎀
Elaozkan Cakalllsebahat-0 valla öyle böyle değil hemde ikinci giymemde cortladı🤣 dikişleri çok çok kötü
Esmaaaaaaaaaaa Herseydenbiktim Cakalllsebahat-0 İlk geldiğinde denemek için giymiştim o yüzden ütüsüz🫣
Esmaaaaaaaaaaa Herseydenbiktim ben millayı bayağı aradım ayrı bi uygulama açmışlar öyle denk gelmişti🙈🥰
NoName_ Cakalllsebahat-0 siyah olandan aldım bende yıkadım ütüledim şuanlık bir sıkıntısı yok çantama koydum🤭bir tane de normal düğmeli bir pijama takımı aldım ekstra olarak elbise gecelik anneanne babaanne usulü😁